تیترنمارسانه دیدروزنامه ها/نشریات چاپی

یادداشت روزنامه یاقوت وطن/هشدارهای رنگی به اندازه یک جعبه مداد رنگی!

بازهم غافلگیر شدند!

یادداشت روزنامه یاقوت وطن/هشدارهای رنگی به اندازه یک جعبه مداد رنگی!

رضا صالحی پژوه مدیر مسوول روزنامه یاقوت وطن که در اصفهان منتشر می شود در یادداشتی با عنوان«باز هم غافلگیر شدند» به انتقاد از مسوولان اصفهان به جهت مشکلات سیل اخیر این استان پرداخته است.

برشی از یادداشت این رسانه نگار:
«بازهم غافلگیر شدند، در حالی که از روزهای قبل هشدارهای رنگی به اندازه یک جعبه مداد رنگی از نارنجی و زرد تا قرمز و زرشکی صادر شده بود. ابری بر سر شهر آمد، بارید و خیابانی را آب گرفت، مدیران هم غافلگیر شدند. مردم هم مبهوت، شاهد روان آبهایی بودند که زندگیشان را نشانه گرفته بود.
این وضعیت این روزهای اصفهان است، در بخش شمالی و شرق استان.
بارش های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شرق استان باعث فعال شدن رودخانه های فصلی و ورود رواناب و جریان سیلابی به مسیر جاده ها و آب گرفتگی در محور بزرگراه نائین – اردستان – کاشان در محدوده مهراندوی ظفرقند شهرستان اردستان، محور کسوج اردستان – کاشان، زیرگذر زواره و کندی تردد شد. در قمصر نیز به همین منوال ال شدن رودخانه حیدر کاشان نیز باعث جریان یافتن رواناب و سیلاب و آب گرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان، آب گرفتگی در منطقه فین بلوار امام رضا، بالا دست مسکن مهر محور خرم دشت روستاهای دره یزدل و جوینان شهرک صنعتی جعفر آباد، محور فرودگاه کاشان و آب گرفتگی جاده ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل شد. آب گرفتگی و بارشهای رگباری در روستای ارور، گردنه ملا احمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین نیز باعث آب گرفتگی معابر روستا و دو منزل مسکونی شد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا