رسانه دیدسایت ها/خبرگزاری ها

پاسخ غیر مستقیم سایت توریسم آنلاین به یک خبر

پاسخ غیر مستقیم سایت توریسم آنلاین به یک ادعا

چندی پیش برخی رسانه ها از افتتاح نخستین موزه مطبوعاتی کشور در گیلان خبر دادند این در حالی است که نخستین موزه مطبوعات کشور ۱۲ سال پیش در شیراز و موسسه بین المللی خبر افتتاح شده بود.

سایت توریسم آنلاین -وابسته به موسسه رسانه ای خبر- گزارشی به بهانه آغاز دوازدهمین سال فعالیت این موزه منتشر کرده که به نظر پاسخی است به خبر «افتتاح نخستین موزه مطبوعات کشور در گیلان».

در بخشی از این گزارش آمده است:«نخستین موزه بین المللی مطبوعات «خبر»  ۱۶ بهمن ماه جاری ، وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می شود. مجوز تاسیس  این موزه تخصصی در ۱۶بهمن ماه سال ۱۳۹۱ از سوی یحیی رحمتی رییس وقت اداره کل موزه ها و اموال منقول وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور صادرشد و این موزه به عنوان نخستین موزه مطبوعات کشور و دومین موزه بین المللی مطبوعات پس از موزه مطبوعات Newseum در واشنگتن آمریکا به همت آقای حسین واحدی پور بنیان گذار و مدیر موسسه مطبوعاتی «خبر» فعالیت خود را آغاز کرد.

در سال ۱۳۹۸  با گذشت ۷ سال از فعالیت این موزه ، تعطیلی موزه مطبوعات Newseum در واشنگتن آمریکا رخ داد واز آن زمان نخستین موزه بین المللی مطبوعات « خبر » به عنوان تنها موزه فعال مطبوعات دنیا مورد اقبال علاقمندان حوزه رسانه قرار گرفته و در این سالها میزبان مقامات رسمی ایران و دیگر کشورها  و نیز تورهای رسانه ای داخلی و خارجی بوده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا