رسانه دیدرسانه ملی/سامانه های نمایش

نگاهی متمایز به برنامه شیوه با حضور صادق زیبا کلام و ماشاالله شمس‌الواعظین

یکی از بهترین برنامه های شیوه، جمعه شب با حضور صادق زیباکلام و ماشاالله شمس الواعظین از شبکه چهارم سیما به صورت زنده روی آنتن رفت.

نگاهی متمایز به برنامه شیوه با حضور صادق زیبا کلام و ماشاالله شمس‌الواعظین

♦این مناظره بر پایه مساله فلسطین و اسراییل انجام شد و حضور صادق زیبا کلام -که همواره درباره فلسطین نظرات صریح،بی پرده و جنجالی ارایه می کند- همراه با ماشالله شمس الواعظین روزنامه نگار پیشکسوت -که در این برنامه به عنوان کارشناس ارشد مطالعات راهبردی غرب آسیا و خاورمیانه-حاضر بود بر غنای برنامه شیوه افزوده بود.

♦بر خلاف صادق زیبا کلام که صدا و سیمایش برای مخاطبان آشنا بود اما سیما و خصوصا صدای ماشاالله شمس الواعظین کمتر شنیده شده بود، او که در برنامه شیوه نشان داد از صدای زیبا، گرم و رسایی برخوردار است؛ شبیه صدای دوبلورها.

♦مناظره خوبی بود.هر دو استاد ضمن احترام کامل به یکدیگر دیدگاه های هم درباره فلسطین و اسراییل را نقد کردند و از این رهگذر بینندگان علاقمند هم از اطلاعات و تحلیل های خوب زیباکلام و شمس الواعظین بهره بردند.

♦عطاالله بیگدلی مجری با سواد برنامه شیوه مانند دیگر برنامه های شیوه به خوبی مناظره را اداره کرد و بی طرفانه به دو مهمانش اجازه داد تا به صورت منصفانه دیدگاه هایشان را بیان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا